Oud ijzer

Wij gaan oud ijzer en metalen inzamelen voor diverse goede doelen. In de maanden maart, juni, september er november staat er een container aan de noordzijde van de Hervormde kerk aan de Hendrik Raakweg.

U kunt op zaterdag 9 maart, 8 juni, 14 september en 9 november 2024 tussen 09.00 en 12.00 uur uw oud ijzer brengen.
Onze vrijwilligers staan klaar om u te helpen!

Onze goede doelen

Al diverse jaren kunt u uw oud ijzer inleveren bij onze kerk. Met de opbrengsten worden diverse lokale, regionale en internationale projecten op het gebied van sociale en maatschappelijke hulp ondersteund.

De hulp onder arme Roemeense woonwagenbewoners wordt mogelijk gemaakt door de stichting Nieuw Leven. Met een deel van de opbrengsten helpt u ook deze mensen.

Een belangrijk dorpsgezicht is onze kerk uit 1851. U helpt mee met uw oud ijzer voor het onderhoud van dit markante gebouw.

In de agenda vindt u de inzameldagen en u kunt van 9.00 tot 12.00 uur uw oud ijzer inleveren, vrijwilligers staan klaar om u te helpen.

Wilt u meer weten, mail ons dan oudijzer@pkn-hgh.nl.