Jonge kerk 2.0 en 4.0

Deze Bijbelkring is speciaal voor jongvolwassenen tussen ca 25 en 39 jaar,

Jonge Kerk 4.0 een groep welke is bedoeld voor deelnemers 40+

Jonge Kerk 2.0
Deze Bijbelkring is speciaal voor jongvolwassenen tussen ca 25 en 39 jaar.
We willen samen zoeken, ontdekken hoe de boodschap van Jezus en de bijbel ons in deze tijd kan helpen, inspireren en richting geven.
We komen samen op de 1e dinsdag van de maand. 6 december, 3 januari, 7 februari, 7 maart, 2 mei , 6 juni
Plaats : Aaldert en Riëtte Perdok, Zuideropgaande 33 F
Tijd: 19.45 uur inloop met koffie / thee tot 21.30 uur
Onderwerp: Durf Daniël te zijn/Jezus navolgen buiten je Christelijke bubbel.

Voor vragen en opmerkingen kan je terecht bij
Aaldert Perdok 06 – 48542804
Riëtte Perdok 06 – 26550886
aaldertenriette@gmail.com

Groepsnaam: Jonge Kerk 4.0 Korte omschrijving van deze groep

Een open en dynamische groep. Rijk aan geloofsgroei ingrediënten, met ruimte voor Bijbelstudie, geloofsgesprekken en onderlinge ontmoeting. Er is ook ruimte voor persoonlijke vragen rondom het geloof.

Contactpersoon Johan Winkel E-mailadres contactpersoon johan_w10@hotmail.com

Gemiddeld aantal deelnemers ca. 10 Leeftijdsindicatie 40+ Ontmoetingsavond en tijdstip Dinsdag- of woensdagavond van 20:00 - 22:00 uur. Frequentie Tijdens winterwerk 6 à 7 keer per periode. Locatie Ruimte achter de NH-kerk, Hendrik Raakweg 19 Hollandscheveld Onderwerpen Meestal aan de hand van boekje. Aanvullende extra informatie (In)leiding, zolang onze gemeente vacant is, vrijwillig bij toerbeurt.